Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hvordan jeg kan endre leveringsadressen min?

Send inn en e-post kundeservice@dordirekte.no

Fraktkostnader

Vi leverer varer i hele Norge. Leveringskostnader beregnes ut fra postnummer på kjøperens adresse (leveringsadresse). Vi samarbeider med Schenker for å levere bestillingen, men i visse tilfeller forbeholder vi oss retten til å bruke andre transportører.

Hvor lang leveringstid er det på dørene?

Produkter har 8-12 uker leveringstid til kunden etter bestilling.

Feil på varen min?

Det er viktig at du går over varen godt når du mottar den. Er det noe som er feil. Send inn en reklamasjon på e-post kundeservice@dordirekte.no

Er prisene inklusive moms eller eks moms?

Alle prisene på vår hjemmeside er oppgitt inklusive mva.

Har min ordre gått igjennom? Mangler ordrebekreftelse.

Sjekk alltid at riktig e-postadresse har blitt registrert ved bestilling. Dersom du har skrevet riktig e-post og fortsatt ikke har mottatt ordrebekreftelse, anbefaler vi at du kontakter oss på kundeservice@dordirekte.no  slik at vi kan sjekke det for deg.

Kan jeg få skjulte hengsler?

Ja, på alle våre standard modeller mot tillegg i pris.

Kan de skjulte hengslene justeres (høyde/sideveis)?

Ja det kan justeres.

Hva er åpningsrettningen?

Åpningsrettningen bestemmes av hvor hengslene sitter.

Åpningsside: Høyre (Døren åpnes innover)
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes innover)
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes mot utsiden)
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes mot utsiden)
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes innover)
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes innover)
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes mot utsiden)
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes mot utsiden)

Jeg ønsker tofløy innerdør, går det ann?

Ja, alle dørene våre kan bestilles som tofløyet dør.

Jeg ønsker skyvedør, hvilken dør må jeg velge da?

Du kan velge mellom alle innerdørene til dørdirekte, og få den som skyvedør.

Kan man få akkurat den fargen man ønsker på Torso dørene?

Ja! Vi har 1 standardfarger i sortimentet vårt som kan fås uten tillegg i pris, men kunde kan få akkurat den fargen de ønsker mot et tillegg i pris.

Hva er faegekoden på hvit?

Det er NCS S 0502Y.

Har dere utstilling der man kan se produktene?

Nei, dessvere det har vi ikke.

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

I vår nettbutikk kan du betale med faktura gjennom Klarna.

Hva om jeg ikke har funnet svar på mine spørsmål?

Kontakt oss via e-post kundeservice@dordirekte.no og vi svarer på alle dine spørsmål.

Produserer dere utenom standard?

Ja, vi forsøker å tilpasse kundens behov så godt vi kan. Spør mer informasjon på kundeservice@dordirekte.no.

Kan bestilling endres eller annulleres?

Ja, du kan endre eller annullere bestillingen din. Men det må gjøres skriftlig via e-post og senest 3 virker dager  etter bestillingen vaer gjørt.