Hvordan jeg kan endre leveringsadressen min?

Send inn en e-post kundeservice@dordirekte.no

Fraktkostnader

Vi leverer varer i hele Norge. Leveringskostnader beregnes ut fra postnummer på kjøperens adresse (leveringsadresse). Vi samarbeider med Schenker for å levere bestillingen, men i visse tilfeller forbeholder vi oss retten til å bruke andre transportører.

Hvor lang leveringstid er det på dørene?

Produkter har 8-12 uker leveringstid til kunden etter bestilling.

Feil på varen min?

Det er viktig at du går over varen godt når du mottar den. Er det noe som er feil. Send inn en reklamasjon på e-post kundeservice@dordirekte.no

Er prisene inklusive moms eller eks moms?

Alle prisene på vår hjemmeside er oppgitt inklusive mva.

Har min ordre gått igjennom? Mangler ordrebekreftelse.

Sjekk alltid at riktig e-postadresse har blitt registrert ved bestilling. Dersom du har skrevet riktig e-post og fortsatt ikke har mottatt ordrebekreftelse, anbefaler vi at du kontakter oss på kundeservice@dordirekte.no  slik at vi kan sjekke det for deg.

Kan jeg ordre skjulte hengsler?

Ja, mot tillegg i pris, velg som tilbehør ved bestilling av.

Hva er åpningsrettningen?

Åpningsrettningen bestemmes av hvor hengslene sitter.

blankblank
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes innover)
blankblank
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes innover)
blankblank
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes mot utsiden)
blankblank
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes mot utsiden)
blankblank
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes innover)
blankblank
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes innover)
blankblank
Åpningsside: Venstre (Døren åpnes mot utsiden)
blankblank
Åpningsside: Høyre (Døren åpnes mot utsiden)

Kan jeg ordre tofløya innerdør?

Ja, alle dørene våre kan bestilles som tofløyet dør.

Kan man få akkurat den fargen man ønsker på Torso dørene?

Ja! Vi har 1 standardfarger NCS S 0502Y i sortimentet vårt som kan fås uten tillegg i pris, men kunde kan få akkurat den fargen de ønsker mot et tillegg i pris.

Har dere utstilling der man kan se produktene?

Nei, dessvere det har vi ikke.

Hvilke betalingsalternativer har jeg?

I vår nettbutikk kan du betale med faktura gjennom Klarna.

Hva om jeg ikke har funnet svar på mine spørsmål?

Kontakt oss via e-post kundeservice@dordirekte.no og vi svarer på alle dine spørsmål.

Produserer dere utenom standard?

Ja, vi forsøker å tilpasse kundens behov så godt vi kan. Spør mer informasjon på kundeservice@dordirekte.no.

Kan bestilling endres eller annulleres?

Ja, du kan endre eller annullere bestillingen din. Men det må gjøres skriftlig via e-post og senest 3 virker dager  etter bestillingen vaer gjørt.