Leveringspolicy

Leveringsinformasjon:

Vi leverer varer i hele Norge.

Leveringskostnader beregnes ut fra postnummer på kjøperens adresse (leveringsadresse).

Vi samarbeider med Schenker for å levere bestillingen, men i visse tilfeller forbeholder vi oss retten til å bruke andre transportører eller produsentens egen transport.

Leveringstid:

Leveringstid kan variere ut ifra hvilken vare du velger, og er avhengig av om det er en vare med standardmål eller mål som ikke er standard (spesialtilpasset etter kundens oppgitte mål).

Forventet leveringstid vil være oppgitt på bestillingstidspunkt og ved mottatt ordrebekreftelse.

Før levering skal transportøren kontakte kunden for nærmere informasjon.

Avvik fra avtalt leveringstid kan unntaksvis skje fra transportørens side. I så fall blir du varslet i forkant av vår transportør.

Dersom kunden mottar produktet med fraktskader på ytre emballasje, skal dette noteres på transportørens fraktbrev  eller håndholdt datamaskin/ PDA for fremtidige referanser. Vi ber om å ta bilder av skade på emballasjen. Dersom det er tydelig at hele settet har tegn på skader under transport, kan du nekte å motta varen når den leveres og kreve omlevering. Ved slik skade ber vi om å ta kontakt med kundeservice.

Dersom du har noen spørsmål om levering, kontakt oss: kundeservice@dordirekte.no

(Vår kundeservice er kun tilgjengelig på engelsk på nåværende tidspunkt)